جوابیه آقا مسعود به طالب اوغلو
کمق(کموک تورکلری)
کموک تورکلری
دو شنبه 22 دی 1393برچسب:, :: 6:21 :: نويسنده : گودرز غلامی

با سلام

برای کسانی که میگند مناطق ترک نشین به زور به ایران اضافه شده اند اگه نقشه ای رو از ایران آوردن که مناطق آذربایجان حتی برای یک روز از ایران جدا بودن و بزور به ایران اضافه شدن من دیگه تو این سایت نمی یام. این نقشه قبل از اسلامه(سلسله ساسانیان)

1 بعد از اسلامم تقریباً همین بوده که با توجه بی عرضگی شاهان کم کم ایران ما کوچیکتر شده ضمناً بحث زبان نمی تونه علت جدا بودن یک قوم از یک کشور باشه مثل خیلی از کشورهای بزرگ دنیا که اقوام و زبانهای مختلفی دارن ولی به کشورشون و زبان اصلیش افتخار میکنن ولی حیف که ما جهان سومی ها همیشه باید به شکلی بازیچه (شیعه و سنی، اقوام، زبان و ...)

غرب بشیم.

ارادتمندتان مسعود



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت14:01---23 دی 1393

آقا فرزاد تو هنوز جونی فعلا هم تو گیوی هستی گیوی هم جز ایرانه با این حرفایی که میزنی باید صبح تا شب از مردم و کشور بنالی پس یا افکارتو عوض کن یا برو باکو حالشو ببر تا حالا اونجا رفتی مثل اسلامشهر خودمونه خیلی خوبه.



حمید
ساعت10:52---23 دی 1393

فکر کنم منظور آقا فرزاد از مستقل بودن آذربایجان به زمان جنگ هابیل و قابیل و حضرت آدم برمی گرده 



سعید
ساعت6:59---23 دی 1393
دوست عزیز ما هرچیز که میگیم شما باز حرف خودت رو میزنی ما به زمان ماموت ها و ماقبل از تاریخ چی کار داریم اگر به ژنتیک و دی ان ای کار داشتیم که از هر ده ایرانی یکیشون چینی هستند چون فامیل چنگیز خانند . قضاوت با خواننده ها

محمد
ساعت0:20---23 دی 1393
عزیز من این کشورای بزرگ چند زبان رسمی دارن ایالتها واسه خودشون کتابهای جداگانه دارن از آزادی برخوردارن اما در مسایل مهم کشوری و ملی متحدند .

ملکعلی شوطی{شریفیان}
ساعت19:58---22 دی 1393
این مطلب کاملا درسته. حتی تا یونان هم ایرانیان لشکر کشی کرده بودن و اسم یکی از سرداران ایرانی هم اسم یکی از میدان های یونان است

سعید
ساعت12:49---22 دی 1393
عالی . مختصر و مفید, به نظر من کسی که مخالف این مطلب باشه شستشو مغزی شده و هرگز قانع نخواهد شد و اگر کسی هم تونست ثابت کنه غیر از اینه من هم به این سایت نمی یام.
مثل اینکه خلیج همیشه فارس رو کشورهای ع ر ب ی میگن خلیج ع. ر. ب. ی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





حدیث موضوعی